Spoločnosť Tesco tvrdí, že rast opäť stúpol

Obrovský supermarket uviedol, že predaj sa vrátil po tom, ako bol v marci ovplyvnený nepriaznivými poveternostnými podmienkami. Tesco výkonný riaditeľ Dave Lewis povedal, že bol „nadšený s počiatočným pokrokom na Booker“, veľkoobchodník s potravinami, ktorý Tesco kúpil koncom minulého roka.
Podobný predaj na veľkoobchodnom trhu, ktorý je majiteľom obchodných značiek Premier, Budgens a Londýna, vzrástol v prvom štvrťroku o 14,3% v rámci vlastníctva spoločnosti Tesco. Pán Lewis povedal, že je „spokojný s dynamikou v podnikaní“.

managerka

Predaj spoločnosti Tesco za prvý štvrťrok bol miernym spomalením z 2,3% nárastu vo štvrtom štvrťroku, ale skupina uviedla, že boli zadržiavaní ťažkým snežením v marci, ktoré ľudí nestačilo nakupovať.
Pán Lewis uviedol, že supermarket sa naďalej zameriava na opätovné uvedenie svojej vlastnej značky a v súčasnosti je to viac ako štvrtina cesty.

Reštart vlastnej značky je súčasťou plánu spoločnosti Tesco, aby prijal diskontných spoločností Lidl a Aldi, ktorí naďalej získavajú podiel na trhu z väčších supermarketov. Napriek konkurencii je Tesco stále najdôležitejším supermarketom v Spojenom kráľovstve s 27,7% podielom na trhu podľa najnovších údajov.
Výkonnosť spoločnosti Tesco sa od roku 2014 postupne zlepšovala, keď zaznamenala najhoršie výsledky svojej histórie s rekordnou stratou pred zdanením vo výške 6,4 mld. Pánovi Lewisovi je pripísané, že sa obracia na skupinu a jeho celkový balík platieb bol v minulom roku takmer 5 miliónov libier.
Ale Derya Yildiz z Kantar Consulting tvrdí, že existuje dôvod, aby sme povedali, že stojí za to.

stavba

„Ale ako generálny riaditeľ sľúbil, že sa obráti na podnikanie, a on by argumentoval tým, že to urobil a podpísal jednu z najväčších obchodov [v sektore] s Booker, hoci to ešte treba preukázať.“
Neil Wilson, analytik hlavných trhov na Markets.com, povedal, že výkonnosť spoločnosti Tesco bola lepšia, ako sa očakávalo. Je to zdravý výkon vzhľadom na tlaky, ktorým čelí z hľadiska diskontných kurzov.