Blog – najlepší biznis nástroj!

Blog – vychádza zo slova webový denník. Jedná sa o on-line časopis alebo on-line denník, ktorý publikuje záznamy rôznej povahy, osobné a aj nejaké konkurenčné témy s možnosťou komentovať ostatných používateľov. Blogy môžu mať tieto typy:

kancelář

Osobné blogy
V osobnom blogu píšete o tom, čo si myslíte ale nepodporujete tým svoje podnikanie.

Firemné blogy
Toto sú často blogy spoločnosti, v ktorých sú zasvätené rôzne témy, napríklad o seo, ako to robíme. Firemný blog je vedený zamestnancami spoločnosti alebo zástupcom spoločnosti.

blok

Kolektívne blogy
Ide o tématickú komunitu, kde odborník môže napísať užitočný materiál. Kolektívny blog je vedený dvoma alebo viacerými ľuďmi. V priebehu času sa komunita rozvíja a stáva sa silnou, keďže autori získavajú popularitu a vysokokvalitný obsah blogu.
Všetky typy blogov sú populárne a uplatniteľné pre rôzne úlohy. Napríklad, ak plánujete vytvoriť komunitu, je lepšie vytvoriť možnosť kolektivity a ľudia, ktorí budú písať pre neho, pomôžu rozvinúť samotný blog.

Najobľúbenejší typ blogu
Podľa štatistík je osobný blog najpopulárnejší medzi všetkými blogmi. Ľudia milujú žiť, niečí život, neustále diskutujú. Ak sa zlepšíte v základných znalostiach v oblasti blogovania, potom sa v tomto dokážete úspešne obracať. Existuje neraz otázka. Ako používať blog pre podnikanie? V skutočnosti je všetko veľmi jednoduché. Je potrebné:
· napísať nejakú tému, najlepšie takú, ktorej rozumiete,
· písať zaujímavé články,
· písať neustále, najdôležitejšia je predsa pravidelnosť,
· inzerovať blog,
· zvýšiť počet čitateľov dostupnými metódami.

monitor

Ciele blogov
Môžu byť rôzne pre každý prípad, ale existujú základné:
· prilákať potenciálnych zákazníkov,
· prilákať zamestnancov,
· ukázať, ako život ide v spoločnosti,
· vyhlásiť sa za odborníka,
· zvýšiť povedomie o značke.
Aby ste pochopili viac, ako môže byť blog veľmi užitočný pre akúkoľvek firmu, odporúčam vám, aby ste si prečítali túto knihu: Konverzácia je drahšia ako peniaze. Ako blogovanie mení komunikáciu medzi podnikmi a spotrebiteľmi.